خیلی حرف است گستاخی را به حدی برسانی که خود را لایق هم کلامی با امام زمان بدانی...
اقا جان ببخش منِ گستاخ نالایق را...باید محضرت تسلیت بگویم شهادت مادرت را...
تسلیت مهدی جان
ما را در سایت بی حسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119