بله برون آخرین دخترخالت باشه :) شب عید باشه :)) نتیجه ها بیاد دوستت بهت بگه آخ جون مهندسی صنایع قبول شدی :)))
دیگه ازین ذوق مرگ کننده تر آخهههههه؟ :)
خدایا شکرت :)
#حدیث خوشحال نویس :)
#دیگه مهندس شدم :دی
#شاد باشید :))
#عیدتونم مبارک :)
به قول گیگول چینگده کوتاه نوشتم :دیی
ما را در سایت بی حسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 180