به پیشنهاد ابواسفنج در این بحران بی پستی هر ازگاهی چند بیت شعر مینویسم :))) باشد که رستگار شوید :)))یه استاد فارسی داریم نهایت مهربونی درین مرد جمع شده ینی ^_^
یهویی میبینی شروع کرد به شعر خوندن :) و همانا کلاس به سکوتی عمیق و شیرین فرورفته میشود :دی
کلا شعر چیز خوبیست :)))
+لازم نیست همه شعرا مخاطب داشته باشه^_^
#من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی
عهد نابستن از آن بِه که ببندی و نپایی. سعدی جان :)
#برو ای فقیه دانا به خدای بخش مارا
تو و زهد و پارسایی من و عاشقی و مستی.. بازهم جناب سعدی :)
#بر سرت گر همه عالم به سرم جمع شوند.
نتوان برد هوای تو برون از سرِ ما... آقای حافِظِ شیرازی :)
#صبر کن عشق زمین گیر شود بعد برو...
یا دل از دیدن تو سیــــــــر شود بعد برو.... زنبقِ سلیمان نژاد :)
#تو چنیـــــــن خوب چرایـــــــــــــی؟؟
#شده آنقـــــــدر محو چشمانش باشی که صدایش را نشنوی؟؟!
#عشق همون اندازه که خوبه همون اندازه بـــی رحمه...
بی حسم...
ما را در سایت بی حسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت: 22:35