30-دکمه غلط کردمِ فان کشون کجاس؟؟!!

خرید بک لینک

عاغا من نه خودم مدادرنگی دارم...

نه خواهر برادر اوچیک تر دارم اصن

ازون بدتـــــــــــــر حتی !! حال کشیدن ندارم

و فاجعه تر استعدادی هم ندارم

دکمه غلط کردم نداره؟

جناب ابو اسفنج از من درگذر عاغا :)) رحم کن بر من زار و خسته طور زیاد.... باشه؟؟


نگذری سرتو میبرم میذارم کف دست تـــد واللا


حالا بخوام بکشمم یه چارتا خط خطیه ناموزون میشه تهش که نکشم باآبرو ترم

اصلا امکان خودکشی کشیده شونده پس از روئیت تصویر خویش نیز موجوه

+فقط یه سری شکلک یعجوج معجوج بغل جزوه هام میکشم یا از روی این عکس کارتونی نانازا ^_^


+خیلی معلومه عاشق این شکلکا شدم؟؟؟

شکلک ندیده خودتونین ضمنا ://


هدف از این پست استعفا از چالش بود :)))ضمن عذر خواهی از ابوی اسفنج ^_^

باشد که در چالش های آتی جبران بنمایم

بدبختی اصن بیداد میکنه...امتحان کم بود استاد یه متن طویل طور فرستاده ترجمه بنماییم :||


*دیگران چون بروند از نظر از دل بروند

تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی....

*سالها دل را نهان کردم ز پیش دست خلق

سارقی چون چشــــم تو آمد ربودش ناگهان...

بی حسم...

ما را در سایت بی حسم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت: 22:35

صفحه بندی