وقتی فقط چند دقیقه
ایـــن عکس مهمونِ پروفایلت باشه و فردا صبحِش سر کلاس فیزیک وقتی حسابی توی فکر فرو رفتی صدات بزنه؛برگردی طرفش و ببینی یه شکلات
گنــــــــده گرفته سمتت میگه واسه تو ِ!!پروفایلت!!
انقد ذوق زده بشی که دو سه ساله طور جیغ بزنی واااایـــــــــــــــی مرسی دیوونه و این صُبتا :))) و کاملا یهویی توهم یه آدامس پرتقالیِ عزیزتر از جانِتُ بذاری کف دستش ^_^
+انقد غافلگیر شدم و مهربونیش مهم بود که یادم رفت من اصلا کاکائو و هرچیزی که بویی از کاکائو بده بدم میاد ازش!!!
#شادانه های کوچیک موچیک :))))
#بیاین از امروز بیشتر مهربون باشیم باهمه ^_^
٭فقط از زاویه یِ یکــــ لبخند میتوان در دل سنگیترین آدمها؛جا شد :)
بعدا نوشت:داشتم تو آرشیو میگشتم یه پست مرتبط دیدم گفتم بذارمش اینجا :)
بی حسم...
ما را در سایت بی حسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت: 22:34