نیستی ولی هستی...

خرید بک لینک
امشب 28 آبان 95..
اذان مغرب..
میشه سه سال که دیگه صدای نفسات نمیاد :(
دلم خیلی واست تنگ شده،واسه صدای قرآن خوندنت،نصیحتات خنده هات حتی صدای عصات..
سومین سالگرد نبودنته و من کیلومترها از مزارت دورم،ولی حضورتو حس میکنم همیشه...
روحت شاد بهترین بابابزرگ دنیا :((

+ممنون میشم اگه فاتحه بفرستید♡
بی حسم...

ما را در سایت بی حسم دنبال می‌کنید

برچسب: نیستی ولی هستی, نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: يکشنبه 30 آبان 1395 ساعت: 23:54

صفحه بندی