24-کمبود جیغْ خونه :||

خرید بک لینک

عاغا..زورخونه داریم میرن زور میزنن :دی

گلخونه گل میکارن...

کتابخونه کتاب میخونن (ولی ما فقط خوراکی میخوردیمD: )

خلاصه ازین دست چیزها!

ولی چرا جیغ خونه نداریم؟؟

آره جیغ خونه...

یه جایی که هرکی دید مخش در آستانه منفجریته بره انقد جییییغ بزنه گلوش منفجر شه :دی

خیلی خوبه وقتی هیچ چاره ای جز تحمل نداری حداقل بتونی از ته دل و باتمام قدرت جیغ بکشی...

اصن آدم سبک میشه :))

اگه جیغ خونه داشتیم دیگه دردامونو ب جایی که فریاد کنیم و بکشیم سر یکی دیگه میرفتیم میریختیم دور :)

دنیا بهتر میشد اصن :)

وای من چه ایده های خوبی دارم :) برم فرار مغزها بشم^_^برم سومالی^_- D:

مسئولین رسیدگی کنین :))

ترجیحا روی کوه تأسیس شه :)

صدا برمیگرده باکلاسه :دییی

آی نید ایت..پلیز^_^

.

#حدیثِ کمی بی حس نویس

کمی سرماخورده حتی..

#جیغ بر هر درد بی درمان دواست :دیی

.

.

ایستاده ام؛بگذار سرنوشت راهش را برود،من همینجا کنار آرزوهایم میایستم...


بی حسم...

ما را در سایت بی حسم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 15:39

صفحه بندی