عاغا..زورخونه داریم میرن زور میزنن :دی
گلخونه گل میکارن...
کتابخونه کتاب میخونن (ولی ما فقط خوراکی میخوردیمD: )
خلاصه ازین دست چیزها!
ولی چرا جیغ خونه نداریم؟؟
آره جیغ خونه...
یه جایی که هرکی دید مخش در آستانه منفجریته بره انقد جییییغ بزنه گلوش منفجر شه :دی
خیلی خوبه وقتی هیچ چاره ای جز تحمل نداری حداقل بتونی از ته دل و باتمام قدرت جیغ بکشی...
اصن آدم سبک میشه :))
اگه جیغ خونه داشتیم دیگه دردامونو ب جایی که فریاد کنیم و بکشیم سر یکی دیگه میرفتیم میریختیم دور :)
دنیا بهتر میشد اصن :)
وای من چه ایده های خوبی دارم :) برم فرار مغزها بشم^_^برم سومالی^_- D:
مسئولین رسیدگی کنین :))
ترجیحا روی کوه تأسیس شه :)
صدا برمیگرده باکلاسه :دییی
آی نید ایت..پلیز^_^
.
#حدیثِ کمی بی حس نویس
کمی سرماخورده حتی..
#جیغ بر هر درد بی درمان دواست :دیی
.
.
ایستاده ام؛بگذار سرنوشت راهش را برود،من همینجا کنار آرزوهایم میایستم...
ما را در سایت بی حسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 126