25-من از آن روز که در بند توام آزادم :)

خرید بک لینک

من یک دخترم نه یک مانکن فروشگاه

نه یک وسیله برای جلب توجه, و نه یک تابلو نقاشی!

پیشرفت و بالارفتن را میخواهم اما نه به هر قیمت!

آزادم اما با تفسیری جدابافته...

آزادی من حجاب من است ،

طلا هم آزاد است اما همیشه محفوظ ^_^

طلا را هیچوقت فله نمیفروشند!


آن چه را فله میفروشند که زیادی آزاد باشد .نمونه اش "سبزی خوردن"!

پس دیگر نشنوم بگویی که:

" من آزادی ندارم و حجابم مرا محدود کرده"

اگر آزادی و تمدنی که از آن دم میزنی "برهنگی باشد" حیوانات آزادترین و متمدن ترینند!


.

.بعدا نوشت:متن بالا رو من ننوشتم :))


با حجاب بودن من آزادی منه :))

خیلی ها میگن محدودیته،ولی از نظر من حجاب محدودیت مرد هست نه منِ دختر ^_^

حجاب آزادیِ منه^_^ من انتخاب میکنم که تو چی ببینی!!

+من دخترم،نقاشیِ زیبایِ خدا، من فقیـــر نگاهِ کسی نیستــــــم ^_^

++ و صد البته آقایون هم ححاب چشم هاشون رو باید حفظ کنن ^_^

.

.

پ.ن:میدونم که مخاطبای وبلاگ من اصلا ازون دسته نیستن ^_^

پ.ن.ن.:اصلا قصدم تعریف از خودم نیست.منم آدمم و ممکن الخطا و پر از گناه!،من چادری نیستم ضمنا..

گل بی عیب خداست ^_^

.

.

#حدیثِ حرص خورده از بی حجابی و درعین حال مغرور بودن بعضیا :|||

+دِ آخه عزیز جان اگه مغرور باشی که حاضر نمیشی کسی ترو با این سرو وضع ببینه!

از نظر من اسمش خود مغرور پنداریه!

خیلی حرص میخورم وقتی دانشکده کسایی رو میبینم که بدحجابن و مدام مورد نگاه دیگرانن،و جالبه که چند باری شنیدم که آقایون مسخرشون میکنن...

سکته نزنم خوبه :دی

#درهم برهم نویس..


#الهی نظر از من برنگردانی..


#خدایا کمک بنمای هر روز بهتر گردیم :)


بی حسم...

ما را در سایت بی حسم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 15:39

صفحه بندی