26-ما و فریــــــاد :||

خرید بک لینک

دیوار فریاد دیواریست که به گمانم همتون دیدینش این روزا تو دانشگاه :/

پوستری بدین مضمون چرا بگوییم مرگ بر آمریکا؟


کاری به سوال و جواب اون ندارم :|| فقط هلاک نبوغ هم دانشگاهیامم :دییی انقد که خوب فریاد(!) زدن :دیی


توجه شما را به چندی فریاد جلب مینمایم ^_^


اصلا خیلی کوبنده :|| محکم و استوار :||

حالا اینا هیچی،برادر من عاخه رو این پوستر جای شماره دادنه؟؟ یا حای ابراز احساساته؟؟


کلا از شعر عاشقانه و جدول رای گیری آهنگ های جدید شادمهر و غیره و ذلک گرفته رو پوستره بود تا انتقاد از سلف و هرچی...

دیگه اصن آدم یادش میره این پوستره واس چی بود :||


ولی انصافا کلی خندیدیم :دییی

عاشق اون نقاشی سمت راست از بالام ^_^


#ای باد سبکسار مرا بگذر و بگذار،هشدار!که آرامش ما را نخراشی...




بی حسم...

ما را در سایت بی حسم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 15:39

صفحه بندی