دیوار فریاد دیواریست که به گمانم همتون دیدینش این روزا تو دانشگاه :/
پوستری بدین مضمون چرا بگوییم مرگ بر آمریکا؟
کاری به سوال و جواب اون ندارم :|| فقط هلاک نبوغ هم دانشگاهیامم :دییی انقد که خوب فریاد(!) زدن :دیی
توجه شما را به چندی فریاد جلب مینمایم ^_^
اصلا خیلی کوبنده :|| محکم و استوار :||
حالا اینا هیچی،برادر من عاخه رو این پوستر جای شماره دادنه؟؟ یا حای ابراز احساساته؟؟
کلا از شعر عاشقانه و جدول رای گیری آهنگ های جدید شادمهر و غیره و ذلک گرفته رو پوستره بود تا انتقاد از سلف و هرچی...
دیگه اصن آدم یادش میره این پوستره واس چی بود :||
ولی انصافا کلی خندیدیم :دییی
عاشق اون نقاشی سمت راست از بالام ^_^
#ای باد سبکسار مرا بگذر و بگذار،هشدار!که آرامش ما را نخراشی...
ما را در سایت بی حسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104