خدایا میدونم میبینی منومیدونم مثل همیشه حواست به این بنده سر تا پا خطا و کم سپاست هست...
ولی خداجونم؟؟
میشه تو چشام نگاه کنی؟؟
یه نگاهی ازون نگاها که دل آدم قرص میشه...
یه نگاهی که دلم از تب و تاب بیفته.مطمئن شه زود واسه تموم شدن این حالِ ناکوکش آستین بالا میزنی..
دوستت دارم رِفیق همیشگیم❤
.
๏ برای دلم امَّن یُجیب بخوان،تا آرام شود این مُضْطــَــــر ๏
.
♯تا خدا بنده نواز َست به خلقش چه نیاز؟؟!!
.
+ نکند رخنه کند
در دل ایمانم شک..
+حال و روزم اگرچه جالب نیست
شب به صبح همیشه غالب نیست..
بی حسم...
ما را در سایت بی حسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 12:35