23-الهی؟نگاهی...

خرید بک لینک
خدایا میدونم میبینی منو
میدونم مثل همیشه حواست به این بنده سر تا پا خطا و کم سپاست هست...
ولی خداجونم؟؟
میشه تو چشام نگاه کنی؟؟
یه نگاهی ازون نگاها که دل آدم قرص میشه...
یه نگاهی که دلم از تب و تاب بیفته.مطمئن شه زود واسه تموم شدن این حالِ ناکوکش آستین بالا میزنی..
دوستت دارم رِفیق همیشگیم

.
برای دلم امَّن یُجیب بخوان،تا آرام شود این مُضْطــَــــر
.

تا خدا بنده نواز َست به خلقش چه نیاز؟؟!!
.

+ نکند رخنه کند
در دل ایمانم شک..

+حال و روزم اگرچه جالب نیست
شب به صبح همیشه غالب نیست..

همینطوری نوشت ^_^

بی حسم...

ما را در سایت بی حسم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 12:35

صفحه بندی